Voorbij

09:10 uur: Eemnes, Meentweg: uitgebrande boerderij. Veel respect voor de brandweer (waarvandaan dan ook), die onder barre omstandigheden door de nacht heen hun werk hebben gedaan. De discussie over de BEL-brandweer (…) zien we met belangstelling tegemoet.

Opvallende reacties:

7 gedachten over “Voorbij

  1. Is het een troost dat ik zie dat de gevel nog staat?
    Heel veel sterkte. Lijkt mij verschrikkelijk om in een avond alles kwijt te zijn.

    Like

  2. Oog, laat één ding helder zijn, respect en waardering voor de brandweermensen die daar inderdaad onder hele lastige omstandigheden hun werk moesten doen. Gerard en Rina en Kees met jullie gezinnen alle sterkte toegewenst.

    Like

  3. Trieste aanblik en een grote ramp voor de bewoners.
    Erg jammer dat de brand niet te beperken was.
    Petje af voor de brandweercollega’s die er ongetwijfeld alles aan gedaan hebben het geheel te bestrijden. Valt niet mee zo lang te staan op een dergelijke klus met dit weer.

    Like

  4. Afschuwelijk voor mijn familie… En een schok om deze beelden nu te zien (ik ben nog niet gaan kijken)….
    Maar inderdaad groot respect voor alle hulpdiensten in deze barre nacht….
    Enorm triest dat er zo’n bureaucratie moet heersen bij zoiets heftigs! Toch vraag ik me af of eerder ingrijpen de schade had kunnen beperken. De wind was zo sterk en verwoestend!

    Like

Plaats een reactie